Pienoisen tauon jälkeen Konstalla ja minulla oli edessä seuran omat kisat omalla treenikentällä. Odotin innolla näitä kisoja ja toivoin, että Konsta ei siellä menisi lukkoon vaan olisi oma itsensä.
Meidän luokassa oli 11 koiraa, joukossa oli meidän seuran tykit sekä muutama muusta seurasta paikalle tullut. Rata oli mukavan näköinen ja sen oli tehnyt tuomari Leena Rantamäki-Lahtinen. Mä tein rataantutustumisessa rataa ainaki neljällä eri tavalla enkä edes radalle mennessä ollut varma mitä olin menossa tekemään :D Lähdettiin radalle aika loppupäässä. Otin Konstalle käpylämmittelyä(riehutan "yhtäkkiä ilmestyneellä" kävyllä Konstaa) ja sitten menin radalle. Alku lähti vähän tahmeesti mutta nopeasti vauhti tuli. Kolmas este oli puomi ja kontakti tehtiin ainakin hyvin sillä Kode jäi alas etsimään targettia nameineen!! *tou* Siinä sitä hetken huutelin. Muuten koko rata meni tosi upeasti ja mun mielestä reippaasti, jopa uusi rengas ei tuottanut ongelmia. Kerran meni kaarre vähän liian pitkäksi kun Konsta jäi vähän harhailemaan, mutta Konstalla oli kivaa, kepit mentii kovaa ja maalissa oli sellanen tuuletus että!!! Konsta antoi mulle paljon pusuja kun huomasi kuinka onnellinen mami oli maalissa :D Nollarata siis. Jäätiin odottelemaan aikaa vain. Tuomari väitti että aika oli lepsu, mutta meille tuli sitten kuitenkin reilu 2 sek yliaikaa, joten nousunolla jäi saamatta. Tultiin silti toiseksi. Yhtään ihanneajan alittanutta nollaa ei tullut ja nopein koira teki ajan -0,47. Toisaalta harmitti, mutta toisaalta olen tosi onnellinen että meni hyvin ja Konstalla oli kivaa!!