Oltiinpa tuossa viime vkl Konstan kanssa seuran kisoissa, tuloksena nolla yliajalla. Konsta meni kyllä kovaa, mutta ilmeisesti kaarrokset oli pitkät tai jotain. Itse en muista radasta paljon mitään, olin vähän huonossa hapessa sairastelun takia(mutta koiraihminen ei jätä menemättä edes sairaana...).

Samulla on outo tapa, se tykkää aina välillä kävellä ihan jalkakäytävän reunassa, siinä reunakivetyksellä. Mietin eilen että miksi? Onkohan sillä mielessä että: "jos tuosta pari senttiä siirtyis sivuun niin ylittäisin kielletyn viivan"?? Vai mitäköhän se miettii. Ei sentään hypi saumakohtien yli :D

Toinen outolintuni, Milo, näytti myös eilen persoonaansa. Makasin sohvalla ja Milo istui minun ja sohvan välissä. Milolla on tapana peitellä itsensä eli se kiskoo peittoa yms. itsensä päälle ja käy maaten. Nyt se kiskoi päällensä mun sohvalla ollutta paitaa ja en tiedä yllättikö se sen vai mitä kävi mutta seuraavalla sekunnilla Milo makasi selällään mun ja sohvan välissä paita peittona!! :D:D Onko se koira edes?? Mä en ole vakuuttunut.

Huonojakin uutisia, kennelyskä iski Eppuun ja Konstaan.. Eli nyt ollaan kaikkien neljän koiran kanssa karanteenissa ja odotellaan sairastuuko Samu ja Milo. Käytiin vanhemmilla moikkaamassa juuri ennen Epun sairastumista =/