Niin laitan tänne ainakin kuvia :D

kuva%205-normal.jpg

Tässä sitä poseerataan vielä nätisti, vaikkea priimakuva olekaan.

 

kuva%202-normal.jpg

Ja sitten se todellisuus :D

Noniin ja jotain niistä treeneistä. Ollaan nyt siis käyty kaksi kertaa seuran tokotreeneissä, jossa ollaan ensimmäisellä kerralla treenattu noutoa ja toisella jääviä. Lisäksi molemmilla kerroilla 2min paikkamakuu niin, että mä oon mennyt piiloon konttiin. Maisa on tosi hyvin pysynyt siinä. Luoksepäästävyys ollaan otettu myös ja se nyt on mennyt ihan kohtalaisesti vaikka kouluttaja onkin tuttu tyyppi. Nouto menee vaihtelevasti, Maisa innostuu kapulasta, mutta ei sitten kuitenkaan välttämättä sitä nouda. Yritettiin myös treenata vauhtikuljetusta, onnistui vaihtelevasti, välillä se pudotti ja sitten ei taas päästäny edes käskystä matkalla :) Jäävät Maisa teoriassa osaa, mutta nyt tuli uusi ongelma. Se ei lähtenyt seuraamaan vaan jäi istumaan ensin, vasta toisella yrittämällä lähti seuraamaan. Sitten meni maahan kun sanoin stop. Ollaan vissiin liikaa treenattu maahanmenoa kun on ollu kaukokäskyt ja paikkamakuut.. Pitää tsempata. Viime treeneissä jäätiin omalla ajalla tekee hyppyä. Tein sitä pienellä läpinäkyvällä nenätargetilla, jonka opetin siinä ennen hyppyä. Sivusta esteen yli targetille, siihen nenä, sitten käsky istumaan ja lopulta myös käsky sivulle. Treenasin näitä tosin ensin kaikkia irrallisena ja sitten kokeilin vähän yhdistellä. Meni hienosti!

Agia ollaan sitten treenattu nyt vaan Jenna Caloanderin vetämässä ryhmässä seuran riveissä. Kolmet treenit takana ja mä olen oppinut ihan sikana. Ja Maisa kuulemma lukee mua todella hyvin. Eli toisinsanoen paska ohjaaja! Koska mä olen aina ollu sitä mieltä, että Maisa ei kuule eikä nää mua :D No nyt ollaan harjoiteltu taas putkijarruja, hyppypaikan näyttöä, vastakäden käyttöä, mun rintamasuunnan yms. muun oikeaoppisuutta ja sitten vielä oli yks tosi tärkeä juttu, jonka nimeä en muista. Pitää kysyä Jennalta. Mutta käännöksiin ja saattamiseen se liitty. Mutta kaiken kaikkiaan täytyy sanoa, että on se agility ollut vähän erinäköistä noiden tuntien jälkeen verrattuna siihen mitä se on ollu mun omissa treeneissä... Shame on me! Mutta tää onneks tiedettiin.

Hakua ei olla nähty eikä kuultu, taitaa jäädä tältä kesältä.. Ei ole mulla oikeen aikaakaan. Ollaan käyty vähän juoksemassa koirien kanssa ja lisäksi vedetty vetoja niin, että ovat saaneet lähteä pyörän tai juoksevan perään ja ottaa spurtteja niin. Kohta alkaa olemaan liian kuumakin tälläisiin treeneihin.