En oo nyt oikein jaksanut tätä päivitellä enkä nyt ala tekee mitää monen viikon koostetta treeneistä mitä on tehty. Tokoa ei juuri olla treenattu kuin 3 kertaa ohjatuissa treeneissä ja agia sitten ehkä vähän enemmän kun on ollut aluevalmennukset. Tokossa ei avoimen suhteen ole ongelmia juurikaan paitsi jotain käskyepävarmuutta eli menee maahan kun sanon istu jne. Toisella yrittämällä liike sitten onnistuu. Agilityssä takaakierto ja päällejuoksu.. Aina ja vaan. Ja mun valssit on aina ja vaan hirveää räpellystä. Mä luulin että näitä juttuja ois jo treenattu tarpeeks, mutta ei, aina ne vaan tulee treeneissä ongelmana eteen. 

Helteet on tullut, vanhemmat karanneet ulkomaille 5 vkoksi ja mä olen neljän eläimen yksinhuoltajana nyt Vartiokylässä. Ollaan ekat uinnit suoritettu ja oon kuvaillut videoita. Lisäksi oltiin Maisan kanssa nyt tokokisoissa helteessä. Se oli mun silmään kokeessa aika lyösä, mutta ei se videolla näytä niin pahalta onneksi. Eka koe, että koira ei tehnyt yhtään ainutta virhettä. Pisteitä lähti luoksetulosta, seisomisesta seuraamisen yhteydessä, seuraamisesta ja noudosta kun joku pahvipää heitti kapulan korkealle, muttei pitkälle.. Kahdesta ensimmäisestä en olisi rokottanut kyllä kun videota katson, mielellään kuulen muilta miksi tuomari olisi mahdollisesti pisteitä pudottanut? 

Tokovideo

http://youtu.be/sLchTEa2k_I

Uintivideota 

http://youtu.be/m57aj3a6t4w

Konsta 10v uskaltaa vihdoin hepuloida mun koirien kanssa

http://youtu.be/QEEjdCvbazQ

IMG_0728-normal.jpg

Oikealta Kiira, Villi, Maisa ja Tyyni
IMG_0704-normal.jpg
Voittaja jättiruusukkeensa kanssa :)

IMG_0516-normal.jpgAuringonpalvojat!

kuva-normal.jpg
Tokokisan pisteet joita en nyt jostain syystä saa käännettyä, koneella näyttää olevan pysty, mutta kun lisään tänne niin menee vaakaan :(