Seuran omiin kisoihin mentiin, oli mukava mennä kun ei jännittänyt yhtään! Ei edes radalla. Outoa.. Radat oli sinäänsä ihan helppoja, mutta varman päälle piti ottaa monta kohtaa ja siitä huolimatta sössittiin. Olin huolissani siitä miten Maisa pärjää hiekalla kun ei olla siellä treenattu syksyn jälkeen, mutta taisi olla mulla enemmän ongelmia kuin koiralla.. Tehtiin ekalta radalta kymppi, yksi rima putosi ja kepeistä se meni eka ohi. Videota kun kattoo niin keppivirhe taisi kaikesta huolimatta olla mun aiheuttama, mutta tosin onhan noita jauhettu ja kepit pitäisi mennä vaikka mä olisin päälläni.. Eihän me sellasta toki olla treenattu :P Noh sitten toka rata menikin vähän enemmän sössimiseksi, Maisa karkasi puomille päin, sitten esteestä ohi ja sitten seuraavalla esteellä eli kepeillä huonosti sisään ja lopetti kesken, hyllytin tahalleen. Sitten mentiinkin pätkä ihan kivasti, mutta sitten se juoksi kahdesta hypystä ohi, Aan täysiä alas ja kontaktista vähän ohi, peruutti siihen takasin ja sitten jatkettiin maaliin. Lenkillä se oli aivan lahna ja perässä vedettävä, jopa pysähteli. Kuitenkin liikkuu ihan ok ja vaikuttaa siltä ettei mitään tules-ongelmaa pitäisi olla =/ Mistä lie johtuu tuo ohittelu, olinko mä muka niin huonosti ohjaamassa kun se ei yhtään edes hakenut hypyille? Videot tulee tässä:

A rata http://youtu.be/M4jmCEKT3U8

B rata http://youtu.be/92tPpWNKMMI